Sunday, 22 December 2013

COMFY LOOK


Dzisiaj na blogu jest "wygodny stroj dnia". 
Lubie szpilki i buty na koturnie ale czasem kiedu jestem w  biegu lubie wygodne obuwie. Te nike airmax kupilam podczas wakacji w Vegas i jestem z nich abrdzo zadowolona. Najwygodniejsze buty jakie mam w szafie!  

Today's "comfy look".
I love wearing high heels and platform shoes but sometime when I'm a busy I love comfy shoes.  These I bought when I was in Vegas, They are most comfortable shoes to wear! 

I'm wearing: 
top: No name shop
pants: Topshop
shoes: Nike Airmax
bag: Zara
earrings: YSL




16 comments:

  1. JAKIE MASZ SLICZNE KOLCZYKI <3

    ReplyDelete
  2. super,zawsze mnie inspirujesz piękna:)*

    ReplyDelete
  3. Cudownie wyglądasz.! :)
    Dodałam do obserwowanych. :)

    ReplyDelete
  4. Bosko ! Super nowe włoski ;)

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz :) wszystko tworzy zgraną całość.

    ReplyDelete
  6. Rewelacja!!!! Wesołych Świąt Kochana!!!!

    ReplyDelete
  7. Kolczyki i buty - chcę! Całość - super :)

    ReplyDelete
  8. Love this look!

    www.dressupforarmageddon.com

    ReplyDelete
  9. o jacie, o jacie, buty i bluza rewelacyjne ♥♥

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz! ;)
    Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. wszystko mi się podoba i te buty sportowe !!!!!

    ReplyDelete
  12. Wygladasz cudnie w nowej fryzurce i sttoj bardzo mi sie podoba!

    ReplyDelete
  13. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina